تمرین استقلال در غیاب مظلومی و چهار بازیکن برگزار شد
نوشته شده توسط : alireza

تمرینات تیم فوتبال استقلال برای پیگیری دیدارهای این تیم در رقابت‌های لیگ برتر و دیدار با فولاد خوزستان امروز در حالی برگزار شد که پرویز مظلومی در محل تمرینات حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، علت غیبت سرمربی تیم استقلال تهران در تمرینات امروز دوشنبه این تیم جلسه‏ای بود که به طور همزمان در محل باشگاه استقلال و با حضور سرپرست باشگاه برگزار شد.

در هر صورت در غیاب پرویز مظلومی تمرین صبح روز دوشنبه تیم استقلال تهران از ساعت 10:30 و در ورزشگاه تربیت بدنی صنایع دفاع آغاز شد.

در این جلسه تمرینی ابتدا بازیکنان حدود 30 دقیقه به کارهای سرعتی و کششی پرداختند. سپس حدود 30 دقیقه به سالن وزنه رفته و زیر نظر مربی بدنساز تیم وزنه زدند. انجام دوباره کارهای سرعتی و کششی برای مدت 15 دقیقه بخش پایانی تمرینات امروز آبی پوشان بود. در مجموع تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در برگیرنده کارهای کششی و هوازی بود.

فرهاد مجیدی، محمد محمدی، امیرحسین صادقی و مهدی امیرآبادی نیز بازیکنان غایب در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال بودند.

"کندو" بازیکنی کامرونی که روز گذشته در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود، امروز نیز در تمرینات این تیم حاضر بود و در سایر بازیکنان در مراحل آماده سازی تیم شرکت کرد.

تمرین تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 12 به پایان رسید و این تیم فردا راس ساعت 15 تمرینات خود را جهت دیدار مقابل فولاد خوزستان که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود، انجام خواهد داد.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , خبر های تیم ما , خبرهای بازیکنان باشگاه , ,
:: بازدید از این مطلب : 654
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 22 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: